Kinokuniya Boghandel i Bangkok

DSC_1596DSC_1643DSC_1619I sommers var jeg tre uger i Thailand, hvor Nørdekæresten og jeg rejste rundt i landet. Hjemmefra havde jeg glædet mig til varmen, maden, massagen og det azurblå hav. MEN, det jeg hemmeligt glædede mig mest til var et besøg i Kinokuniya, Thailands største engelsksprogede boghandel, og det var det hele værd!

Min høst <3
Min høst ❤

Jeg har aldrig nogensinde været i så stor en boghandel som var fyldt til bristepunktet med smukke udgaver af både klassikere og nye titler. Og det bedste af det hele, alting var vidunderligt billigt, og det var kun min rygsæk der satte et limit. Jeg endte med 4,5 kilo af fantastiske bøger i smukke udgaver.
Kinokuniya er oprindelig en japansk boghandel, men ligger rundt om i Asien, USA og Australien, så gør jer den tjeneste at forsvind ind i bøgernes verden, hvis I kommer forbi på en rejse, jeg drømmer i hvert fald stadig om mit besøg!DSC_1604DSC_1660DSC_1597DSC_1594

6 thoughts on “Kinokuniya Boghandel i Bangkok

Leave a Reply

